W co graliście od początku i gracie do tej pory?

Witam was :) Tak patrzę na EQ1 w którego będę dzisiaj grał po pracy i zastanawia mnie to jak się zmienił przez lata. Spojrzałem w przeszłość i uznałem, że nie ma MMO, które grałem od premiery aż do końca dni lub nadal gram. Przegrałem masę tytułów, ale nie widziałem czasem ich początków lub tego jak ewoluowały. W jakie wy gry graliście od początku i gracie nadal? Wielu pewnie powie WoW (akurat to śledzę jak się zmienia).

Ja zacznę!
WoW(Gram ale rzadko) , Gta SA MP(parę razy na miecha z kumplem), LoL, WarThunder(zbieram kaskę na czołgi) DayZ i trochę WarZ.

w Mu online i Lineage 2 w obie gry gram od 9-10 lat po dziś dzień

Ja właśnie poluję na MMO, gdzie mógłbym zacząć przygodę od początku. Takiego, które mnie wciągnie i zostanę aż umrze i będę mógł oglądać jak się zmienia :) Wiele swoich okazji po prostu straciłem typu Tibia albo Runescape :)

Tibia, WoW

Diablo 3.

siemien dobrze wiesz, że w "nabliższym" czasie wychodzą trzy MMO warte uwagi (ESO, WS, EQ). Masz kolejną szansę. Z doświadczenia wiem jednak, że nie da się wytrwać przy jednym tytule bez przerwy, bo prędzej czy później przychodzi zmęczenie tematu. Poza tym zamykanie się na jeden tytuł i bycie zbyt mocnym sentymentalistą jest mało rozwojowe.

Mu i niestety patrzac jak sie zmienia jest mi troche przykro.

W Diablo II rowniez gralem od premiery, az po wyjscie Diablo III, ktore rowniez kupilem w premiere, lecz nie wiem czy mozna je zaliczyc jako typowe MMO.

Nie potrafiłbym, nie byłbym w stanie grać w jedną grę od początku aż po dziś dzień. Miałem kilka gier, w które grałem od wydania do 2-3 lat. Było to m.in.: Silkroad Online, MuOnline i Dungeons & Dragons (od wersji F2P).

Najdłużej to grałam w Ragnarok i Lineage 2

Ja pamiętam jak zacząłem w RS grać i grałbym po dziś dzień gdyby nie te ciągłe zmiany... Jak tylko zrobię przerwę od RS to zaraz wchodzi jakis update, który rujnuje całą grę...

Lineage2 (moje pierwsze prawdziwe MMO)