Szukam ludzi do gry w aiona ;d

Tak jak w temacie. Grę w aiona dopiero zaczynam choć grałem wcześniej i dobiłem 20 lvl ;d

EU/NA? Weteran wymagany, czy startery też mogą, ts ? ..

Eu. starter. ts mam ;d

Chętnie zagram. Od razu mówię, że jestem BARDZO początkującym graczem w Aiona ;p Jeśli możesz podaj ts'a

tzn ? grałeś już w aiona kiedyś czy 1 raz ? ;d

Grałem kilka razy. Dobiłem ok 15 lvl xd

Jestem zainteresowany ale chciałbym doradzić wersje NA.
Sporo grałem na EU i jest to totalna beznadzieja według mnie i drugie podejście do tej gry ofiaruje jednak Hamburgerom po tym jak Gejfordż zbanował mi konto gdy zgłosiłem kradzież/włamanie i poza zbanowaniem konta nie zrobili nic poza stwierdzeniem, ze więcej nie mogą zrobić :> Kilka goldpacków poszło się kochać i kilka dobrych tygodni gry również. W razie czego jestem chętny na tą wersje i grę od początku z ewentualnymi radami/podpowiedziami dla osób zaczynających ;)

A na EU nie ma polskiej wersji językowej ? ( lecz angielska wersja nie robi dużego problemu) i czy bym musiał od nowa całego aiona ściągać ?

Tak na EU jest wersja Polska jak i Polski serwer.
Ogólnie nie jest tam aż tak źle, pomijając tylko ze to Gameforge zarządza Europejską wersją. I obawiam się, że chyba trzeba ściągać osobnego klienta - ale nie ma obaw jest zaimplementowane rozwiązanie podobne jak w WoWie - gra ściąga najważniejsze pliki do uruchomienia gry, potem można ją włączyć a reszta ściąga się w tle gdy już możesz cieszyć się rozgrywką ;)

znaczy chciałem napisać NA bo Ty chciałeś na NA grać ;d bo mam clienta EU

znaczy chciałem napisać NA bo Ty chciałeś na NA grać ;d bo mam clienta EU

Tak wiem. Zauważyłem, że to był "błąd w druku" :P I odpowiedzi udzieliłem odnośnie serwera NA ;)

to gramy w 3 na NA ? ja Ty i GoudaAkaGolona ? :D czy masz kogoś jeszcze? ts ? albo coś może ? ;d

Ja już właściwie ściągnąłem, od dziś planowałem zacząć.