Emisariusze śmierci - Rekrutacja

1. Cel gry
W grze są 3 frakcje - emisariusze, obrońcy oraz zabójcy. Celem zabójców jest eliminacja wszystkich emisariuszy. Celem obrońców jest ich ochronienie. Celem emisariuszy jest przeżycie.

2. Zasady i elementy gry
W grze występuje dwójka zabójców i dwójka obrońców. Ilość może się zmienić, w zależności od liczby graczy, jednak zawsze stosunek między nimi będzie 1:1. Zarówno zabójcy, jak i obrońcy nie wiedzą o sobie. Pracują w dwóch oddzielnych zespołach. Zabójcy co wieczór decydują, kogo zabijają, obrońcy kogo bronią poprzez napisanie PM do MG (w tym wypadku mnie). Emisariusze, zabójcy i obrońcy wspólnie głosują w temacie z grą na osobę, która zostanie dodatkowo uśmiercona. Zostaje dokonane tylko jedno zabójstwo poprzez głosowanie, w przypadku 2 lub większej ilości osób o tej samej liczbie głosów, decyduje losowanie.
Skuteczność zabójców i obrońców zmienia się w trakcie gry. Odpowiedzialne jest za to "zmęczenie". Gracze zaczynają ze zmęczeniem 0 - 100% szansa na zabójstwo/obronę. Wraz z każdym kolejnym zabójstwem/obroną, zmęczenie rośnie, a skuteczność spada wg. następującej rozpiski
1 - 80%
2 - 60%
3 - 50%
4 - 20%
5 - 5%
6 i więcej - 1%
Jeżeli obrońca spotka się z zabójcą o tym samym stopniu zmęczenia, ofiara nie ginie. Jeżeli obrońca jest bardziej zmęczony od zabójcy o 1 lub 2, to zabójca ma szansę na zabicie ofiary wg. tabelki powyżej. Jeżeli zabójca jest bardziej zmęczony od obrońcy o 1 lub 2, to obrońca ma dodatkową szansę na zabicie zabójcy równą różnicy % między nimi. Osoba bardziej zmęczona nie może następnego dnia bronić/zabić. Jeżeli różnica jest równa bądź większa 3 to obrońca/zabójca dodatkowo ginie.
Wraz z każdą akcją, zmęczenie rośnie o 1. Obrońcy/zabójcy mogą zmniejszyć zmęczenie o 2 (min. 1), jeżeli danego dnia postanowią sobie zrobić przerwę. W przypadku wymuszonej przerwy w wyniku ataku, zmęczenie maleje o 1.

3. Warunki zwycięstwa
Zwycięstwo następuje w momencie zabicia wszystkich przeciwników. W momencie zwycięstwa/przegranej emisariuszy, zwyciężają/przegrywają też obrońcy. Musi przeżyć przynajmniej 1 emisariusz

4. Regulacje rozgrywki
Głosowania w temacie do 21:45 poprzez napisanie na czerwono "Głosuję na XYZ", gdzie XYZ to nick osoby. Oddanego głosu nie wolno zmienić. Głosowania zabójców/obrońców do 21:45. Dopuszcza się drobne opóźnienia w czasie, jeżeli ktoś ma dobry powód i się z nim podzieli.

Lista graczy:
1. Sildu
2. Kakeru
3. Misiael
4. Blaumro
5. Oynoki
6. Quintaro
7. Sokoren
8. Niewiara
9. Byczsek
10. Abraxus

11. Darkyy

12. Elitar

13. Sildu

14. Podirytowany

Ooo, gram.

my-body-is-ready.png

Witam, ja z chęcią zagram tylko mam pytania dotyczące rozgrywki. Czy obrońcy mogą obronić kogoś wybranego w oficjalnym głosowaniu? I jak będzie odbywała się ta losowość, będziesz rzucał monetą?

jasne, że gram!

Nie. Obrona dotyczy tylko ataku zabójców.

Jak będzie 2 o tej samej ilości głosów to tak, jak więcej to pewnie kość K6 lub K20.

Miejsce w którym dzieje się gra wyobrażam sobie jako Persję lub coś w ten deseń.

Oczywiście proszę mnie dodać.

Zgłaszam się.

tumblr_lqiryaFDtJ1qfkkv5o1_5001.gif

Miło by było, gdyby gra była osadzona w wiktoriańskiej Anglii, steampunk, albo cuś.

zapisz

Inv poproszę.

Łooo. Dopisuj :D

Zgłaszam się ;>

Jak wielu może być graczy ?W sensie że, ile może być maksymalnie zapisanych do gry? Nie wiem czy sie zgłaszać, bo nie zawszę będę mógł uczestniczyć w rozgrywce, za mało czasu :P

Nie ma maksymalnej ilości graczy, ilu się zgłosi, tylu gra. Ilość "klas" jest dobierana na podstawie ilości osób.

tak, tylko jak z góry wiesz, że nie zawsze będziesz czy coś to nie wiem czy jest sens się zapisywać, bo tylko po to by zagłosować nie czytając postów etc to trochę bez sensu dla mnie.

VampirLord tak robił :D. Wchodził, głosował w wyniku losowania i znikał :D

To kiedy zaczynamy ;D?

ASAP.