O ekwipunku w Archlord II słów kilka

Jak dobrze wiecie, w Archlord II nie ma ograniczeń klasowych, więc możemy ciężką zbroję narzucić nawet na maga! I... po dłuższej analizie to wydaje się całkiem rozsądne, ponieważ:

-Moby w grze to głównie phisical damage (czyli do tego lepsza cięższa zbroja)

-magowie zazwyczaj są atakowani nie przez innych magów, którzy skupiają się na tankach, ale na DPS phisical damage, więc taka ciężka zbroja to dodatkowy plus w PVP

Oczywiście aby stworzyć takiego maga nasza broń musi być dobra, ponieważ to głównie ona będzie nam dostarczać bonusy do ataku, nie reszta ekwipunku.

Co sądzicie o tych wywodach? Mają szanse powstania magówie-tankowie?

Napewno ktos sie taki znaajdzie.

imo takie coś nie będzie ani dobrym tankiem ani dobrym dps-em poczekaj może specialne dla Ciebie zrobią klase magicgladaitor ;p

No dobra ale z punktu widzenia mechaniki jest jakiś powód, dla którego taki build nie jest dobry? Napisałem w 1 poście dlaczego moim zdaniem tak jest. Nie chodzi mi o teoretyczny punkt widzenia ale taki czysto mechaniczny.

Na pewno muszą być jakieś ograniczenia względem noszenia ciężki pancerzy przez klasy do tego nie nadające się. Wydłużony czas castowania, brak bonusów do In lub obrażeń czy coś tam. Bo co by to była za gra jakby wszyscy biegali w plate? xD

Ja w czasie zamkniętej bety chodziłem magiem tylko w ciężkiej zbroi. Grało mi się nim wyjątkowo dobrze.

Nareszcie moje marzenie o mage/tanku ma sznase na spełnienie :D. Wiecie może czy istnieją dodatkowe jakieś defensywne spelle, dzięki którym będę w stanie się dodatkowo buffować?

istnieją umiejętności samo wzmacniające.

Gram już parę chwil i żadnych ujemnych statów nie zauważyłem a co do jakiś ukrytych statystyk też nie widzę różnicy pomiędzy heavy a cloth

Najkrótszy tekst w historii i najbardziej sensowny, Szusta leć uczyć guru pisać :)

Masz suba

Jak dobrze wiecie, w Archlord II nie ma ograniczeń klasowych, więc możemy ciężką zbroję narzucić nawet na maga! I... po dłuższej analizie to wydaje się całkiem rozsądne, ponieważ:

-Moby w grze to głównie phisical damage (czyli do tego lepsza cięższa zbroja)

-magowie zazwyczaj są atakowani nie przez innych magów, którzy skupiają się na tankach, ale na DPS phisical damage, więc taka ciężka zbroja to dodatkowy plus w PVP

Oczywiście aby stworzyć takiego maga nasza broń musi być dobra, ponieważ to głównie ona będzie nam dostarczać bonusy do ataku, nie reszta ekwipunku.

Co sądzicie o tych wywodach? Mają szanse powstania magówie-tankowie?