Pomożecie mi

Wazę ponad 110 kg i chce zrzucić te 20-25 kg tylko nie wiem jakie ćwiczenia byłyby dla mnie dobre.

Chce się pozbyć brzucha.

Ale proszę o domowe sposoby a nie pójście na siłownie itp.

Idz biegac :)

Codziennie rano o jakiej tam godzinie bedziesz chcial, wstan sobie i przed porannym przysnicem idz pobiegac. Na poczatek z 1km i powrot, potem caly czas wiecej sobie dodawaj odleglosci.

Odstaw tlutse jedzenie i staraj sie zdrowiej odzywiac i oczywiscie zadnej koli/fanty czy innych scierw, tylko woda.

podaj mi przykladowy jadlospis

wiesz ja jestem z zawodu piekarzem i moja praca polega na staniu przy piecu i wyciaganiu chleba itp. zaczynam prace o godzinie 9 rano a koncze o 18 ja juz myslalem zeby po pracy zaczac biegac

1 km to dla kolesia ważącego ponad 110 kg to chyba trochę za dużo jak na początek.
Ale i tak czy siak bieganie, brzuszki, pompeczki - samo zdrowie. No i oczywiście jakaś dieta by się przydała.

czy 1 km jesli chodzi o nogi to mam dobre może nawet wiecej niz 1 km ostatnio jak bylem na urlopie to dalem rade wejsc na czantorie nez zająknięcia

Jedz mało ale często, pij dużo wody, przed pracą i po pracy biegaj z 30min. Po prostu biegaj, swoim tempem, na ile Ci siły wystarczy ale biegaj. Ćwicz w domu: brzuszki, przysiady, pompki. Tyle ile możesz, z czasem coraz więcej... I przede wszystkim, BĄDŹ W TYM REGULARNY!

Powodzenia, warto :).

Tylko jest jeszcze jedno zasadnicze pytanie. Jaki masz wzrost?
Bo wiesz ja przy 188 cm i 80 kg wagi wyglądam nadal jak strach na wróble, a mój kolega przy 165 cm i 90 kg jak potulna kluseczka albo raczej jak beczka x) Więc może z tobą nie jest tak źle, wtedy pozostaje Ci jedynie rzeźba xP
A co do diety - z tym lepiej udaj się do jakiegoś specjalisty. No i tak jak razie kolega wyżej jak już zaczniesz ćwiczyć to już nie kończ. No i oczywiście powodzenia!

mam ok 185 cm wzrostu