Sprzedaż konta, pytanie

Witam, chciałbym sprzedać konto na ebayu ale jestem kompletnie zielony, mogłby mi ktoś napisać krok po kroku jak to zrobić? Z góry dzieki.

PS. Jeżeli zły dział to proszę przenieść lub usunąć

http://pages.ebay.pl/help/sell/selling-basics.html

Nie ogarniam już ...

Naprawdę tak ciężko jest znaleźć odpowiedź w Google????????????????????????????? Lenistwo poziom HARD

Sprzedawanie konta jest niedozwolone przez Riot

  1. Sprzedaż Konta. Każde Konto jest przypisane do konkretnego Użytkownika i Riot Games nie uznaje oraz wyraźnie zabrania przenoszenia Kont Użytkowników. Zabronione jest kupno, sprzedaż, przekazywanie lub wymiana Kont oraz składanie takich ofert; wszelkie próby powyższych czynności są nieważne. Wszelkie formy dystrybucji Konta i/lub Danych Dostępu (poza wyraźnie dopuszczonymi w niniejszej Umowie lub wyraźnie dozwolonymi przez Riot Games) mogą skutkować zawieszeniem lub usunięciem Konta.

Jeżeli piractwo i hacki nie są dozwolone na tym forum to i także takie tematy,np czy ktoś kupi konto powinny być usuwane a osoby powinny dostać warna.

A ty masz w avatarze gifa z jakiejś chińskiej bajki, więc też powinieneś dostać warna, bo to nie twoje. Co do tematu, autor pewnie nawet nie odwiedził ebaya.

ja to mam lepsza rade, jak nie wiesz jak sprzedac, to nie sprzedawaj bo pewnie dobrze tego nie zrobisz

A ty masz w avatarze gifa z jakiejś chińskiej bajki, więc też powinieneś dostać warna, bo to nie twoje. Co do tematu, autor pewnie nawet nie odwiedził ebaya.

Dokładnie nie moje,został przygotowany na moją prośbę.

Co do tematu,to up ma racje a odpowiedz została już udzielona więc raczej proszę admina o zamknięcie tego posta bo będzie się robił spam

Ps.Parufkacz,ANIME i MANGA to nie chińskie bajeczki tylko Japońskie więc nie udało ci się popisać(jak to robi każdy gimbus)

To jak ma się nauczyć? o.0