Mikrofon (wolnostojący?)

Witam miśki,

szybka piłeczka z mojej strony, szukam mikrofonu do mojego peceta (żaden super top, po prostu do grania + skype) który cechowałaby wytrzymałość i hmm dobre zbieranie głosu?

Zawsze używałem słuchawek z mikrofonem, ale ich średni czas życia to 2-3 miesiące (potem konieczność kręcenia wtyczką itp) dlatego tym razem spróbowałbym samego mikrofonu.

Mam tylko kilka wątpliwości, bo nie znam się na nic a nic na nich, a mam dosyć specyficzne ustawienie biurka - tj. około 90 centymetrów monitor od miejsca gdzie siedzę, z tego połowa jest biurkiem, połowa wysuwanym podestem.

Propozycje?

Leć do marketu i od 10 do 30 zł kupisz normalny mikrofon do peceta na stojaczku.

Zazwyczaj chodzą o niebo lepiej od tych doczepionych do tanich słuchawek.

Pozdrawiam!

Właśnie widziałem że ceny niskie takich zwykłych, ale jak z łapaniem głosu i ich wysokością? Bo nie chciałbym żeby mi zasłaniał monitor (powiedzmy ok. 10 centymetrów od blatu jest) ani żeby nie miał problemów z głosem - min. 50 cm od paszczy mojej :P

Ja takim mikro nagrywam często różne bzdury i działa super :P głos wychwytuje mi z odległości pół metra.

Od lat zawsze ludzie na forum polecają to, więc też tak zrobię :D : http://www.ceneo.pl/926776

Odpada na klipsie, bo khem w lecie nie mam o co zaczepić :P

http://www.morele.net/mikrofon-trust-starzz-microphone-16973-412629/

Wiele osób też z tych tańszych ten poleca ;) ale to już trzeba zamawiać przez internet, a nie wiem czy autora to interesuje.

Trust ,ten konkretnie) to dobre wyjscie, lepsze nawet od zalmana.

Swoją drogą planuje kupic oba i walnąc porównanie aczkolwiek używam katy Maya U5 więc ona polepsza jakość względem każdej integry.

Mam tego trusta i polecam, solidnie wykonany, gruby dość długi kabel. Stoi około 40 centymetrów od mojej twarzy i swobodnie mówiąc wszyscy mnie elegancko rozumieją.

Jedyny jego problem to statatyw/tripod (moim zdaniem) jakies to takie mało solidne i szkoda że spód nóżek niezostał ogumowany.