Path of Exile

Witam, niedługo wychodzi nowy dodatek, dlatego postanowiłem odświeżyć sobie ten tytuł, gdyż miałem pewną przerwę. Szukam towarzyszy do gry, oczywiście poprzez komunikację na Teamspeak. Nie jestem profesjonalistą, znam podstawy. Również zamierzam przeznaczyć sporo czasu na farmienie przedmiotów, dlatego jeżeli ktoś chce się dołączyć i razem zarabiać, nie ma sprawy.

Stworzymy też Gildię, by móc jakoś się odnaleźć.

Szukam osób na dłuższą metę, nie wymagam no lifienia.

Temat dotyczy gry na nowej lidze standardowej - Rampage

Będę na TS3 mmorpg.org.pl : 178.217.187.112:8474 . Kanał publiczny 1, znajdziecie mnie po nicku.

Okej, pytanie kiedy chcesz grać? Już, teraz, w tej chwili, o? Czy może poczekasz do "pacza"?

Ja mogę grać, ale czekam do patcha.
I będę grał tylko w najbardziej hardkorowej lidze jaka będzie dostępna :D

ja również. Przy czym jeśli spadnę do normala - to tam już zostanę chyba.

Jak hc, to też się piszę, tylko mogę mieć małe problemy z mikrem, ale mam TROCHĘ doświadczenia którym mogę się podzielić...

Mogę zagrać, ale jestem raczej początkującym graczem, słabo obeznany z grą jestem. Tylko dopiero po wejściu patcha.

ja z chęcią ale nie od zera :/
mam dueliste 34lv w lidze normal

kwasek, no właśnie chodzi o to, że wchodzą nowe ligi i tam twórca tematu chce zacząć grać, o ile dobrze zrozumiałem..

Temat dotyczy gry na normalnej lidze, czemu? Zbyt wiele czasu zmarnowałem na granie w coś bez sensu. Gry Hardcore są fajne, lecz jak możecie pozwolić sobie na zabawę. Ja niestety od samego początku zaczynam na normalnej lidze.

Oczywiście mówię o tym dodatku, jednak ja już teraz odświeżam sobie trochę grę. Dodam aktualizacje do pierwszego posta, by uniknąć nieporozumień.

hmm... w sumie to moge pograc na nowych ligach ale ja jestem mało aktywnym graczem, rzadko gram :/

Ja zacząłem w sumie nie dawno grać i też szukam kompanów, mam 26 lvl, liga normal.