Internet radiowy

Witam.


Otoz korzystam z internetu radiowego jakiejs biednej firmy ale niestety musze sie z nim meczyc do konca umowy. Moj problem polega na tym, ze chcialbym podlaczyc internet bezposrednio do komputera stacjonarnego ale zeby rozsylal rowniez wifi na inne komputery. Rozwiazaniem tego jest router ktory niestety mam na strychu a nie mam mozliwosci sciagniecia go na dol ani puszczenia kabla bo niestety nie moge przewiercic sciany :(. No i wlasnie potrzebuje waszej pomocy jak moge rozwiazac ten problem... jedyne co mi przychodzi do glowy to kupienie np magicznego urzadzenia ktore lapie wifi z routera na strychu i puscic to kablem do kompa ale jestem laikiem w tych sprawach i nie mam pojecia czy w ogole sie tak da.

Ktos pomoze?

Kup sobie po prostu karte WiFi do komputera?

Modem radiowy bez wifi i komputer podłączony kablem masz na strychu?

Potrzebujesz urządzenia które będzie rozsyłać połączenie wifi po całej reszcie domu?

Nie wiem czy dobrze rozumiem, bo do tego wystarczyłby zwykły router chyba ale pewien nie jestem.

Jeżeli myślę że to jest tak podłączone Modem radiowy - kablem ethernet do komputera to możesz dokupic router i podłączyć do niego wszystko.

mam router ktory znajduje sie na strychu i rozsyla wifi po calym domu zasieg jest ale jakosc jest conajmniej biedna i niestety to nie wina dostawcy. Chodzi o to ze chcialbym podlaczyc ten router ze strychu do swojego stacjonarnego komputera znajdujacego sie pietro nizej ale nie moge tego zrobic, dlatego wpadlem na pomysl ze kupie urzadzenie poszerzajace sygnal wifi i z niego podlacze kabel ethernet do komputera zeby polepszyc jakosc ale jestem rowniez otwarty na inne propozycje. Mam nadzieje, ze teraz jest dla was wszystko jasne.

Co do karty wifi powtarzam, ze mam internet w komputerze ale jego jakosc jest slaba.

Powtarzam jeszcze raz - kup kartę WiFi? Po co kombinować?