Support LoL'a!

Witam czy wy też macie jakieś problemy z supportem?

Chodzi mi oczywiście o tych z polski. Nie wiem jak z innymi krajami.

Ale gdy zaczynam do nich pisac to mam takie wrażenie że piszą z osobami trędowatymi.

Czytają chyba bez zrozumienie chociaż napisali mi ,że to nie boty odpisują tylko prawdziwi pracownicy.

Ogółem to napisałem do nich 2xE-Mail i mi 2x odpisali w jednym dniu w ciągu 5 godzin od zaczęcie tematu to niezły wynik chyba mnie lubią.

Riot zarabia tyle na miesiąc ,że nawet by nie poczuli gdyby zatrudnili kilkunastu podyplomowych pracowników.

Najgorsze jest to że chwalą sie tym swoim systemem od banów który działa według nich wyśmienicie

, tylke ku**a że nie można odbanowac ludzi nie mogą a jak napiszesz że to z powodów lagów serwerowych to ci

napiszą że nie trzeba było wcześniej AFKowac czyli "POCAŁUJ NAS W DUPE".

Najlepsze jest to że odpisują na zupełnie inne tematy.

Czy jeśli napisze do supportu np Angielskiego to odpowiedzi będą chodz trochę pomocne ?

I czy dają jakieś premie za bany przez problemy techinczne RAJOTU ? Na przykład za wykrycie buga dostałem kod na Husarza XIna ^^

Nie ma sensu pisać do polskiego, ale z innymi też jest tragedia. Spróbowałem napisać do angielskiego, napisałem, że w połowie gry miałem crasha, i nie mogłem wrócić do gry, w odpowiedzi dostałem formułkę kopiuj-wklej "Bany mogą być frustrujące, bla bla bla ... polecamy sprawdzić sterowniki bla bla bla ... ogólnie mamy gdzieś twoje problemy, ale odpisze bo musze"

Oni czytają 2 słowa i potem Copy and Paste idzie :D

Ale czego mogliście się spodziewać? Bany nadane przez LeaverBustera NIGDY nie są ściągane. Na czas Riotowskich lagów włączany jest Loss Forgiven.

Ogółem nie miałem z nimi problemów, choć do Blizzardowskiego Supportu jeszcze im bardzo daleko. Tam nawet po napisaniu ticketu (prośba o usunięcie konta Starter WoW) polski GM w czasie gry mnie dorwał i zapytał, czy jestem zadowolony z pomocy i czy potrzebuję jeszcze czegoś.

2 razy pisałem do supportu i za każdym razem było okey.
Swoją drogą bez sensu pisać o tym by Cię odbanowali. Dla nich to klasyk, każdy ma "lagi serwerowe" (bez urazy, nie twierdzę że kłamałeś czy coś)

W LoL'a nie gram od dawna ale bardzo często kontaktowałem się z supportem, zawsze w języku angielskim. Nigdy nie miałem problemów z nimi i ani razu nie poczułem, że dostałem "kopi-pastem". Tak jak wyżej napisane w takcie problemów zawsze jest "Loss Forgiven". Osobiście twierdze jak RIOT, że ich system banowania działa genialnie. Grałem ponad 3 lata i nie miałem ani jednego bana ani ostrzeżenia od nich a wiadomo DC/CRASH itp. się zdarzały. Nieraz też do nich pisałem w sprawach aby kogoś zbanowali, wszystko grzecznie i udokumentowane SS i tacy osobnicy byli nagradzani zawsze banami (tak sądzę sprawdzałem na stronach typu lolking czy nadal grają czy nie i po odp. riotu nie grali przez ponad tydzień). Moim zdaniem RIOT ma świetny support i nie powinni zmieniać wiele.

PS:
Nigdy nie kontaktowałem się z polskim supportem RIOT, może dlatego nie mam złych wspomnień :3 ?

Support RIOTu był jednym z najlepszych ze wszystkich gier. Podkreślam BYŁ 3 lata temu. Wtedy wszystko z nimi załatwiłeś i się dogadałeś. Teraz jest tak jak mówisz, że piszesz jedno, omawiasz sytuację krok po kroku a oni nawet tego nie przeczytają i piszą zupełnie na inny temat copy-paste. Teraz ich support to kupa.

po 3 latach czytania tego co ludzie piszą zwłaszcza jak sie napatrzą na to co piszą gimby "muj ,rze,ktury" każdemu może sie mózg zlasować ,tak więc "Copy & Paste" to może być najlepsze rozwiązanie , ja osobiście jak pisze do suportu w jakiejkolwiek grze to zawsze pisze po eng nawet jak gra ma polski zespół bo po prostu jak u nas w polsce ktoś zarabia 1500 zł za wypalenie sobie oczu od czytania wypocin gimbusów i analfabetów to mu się żyć odechciewa a tam gdzie zarabiają przyzwoicie po prostu mają powód by to robić bo coś z tego maja :P To coś podobnego jak siedzisz u nas w polce przed komputerkiem na ciepłej posadce za 1800 zł miesięcznie i dostajesz propozycje jechac do norwegi do fabryki mączki rybnej do obsługi wajchy samobieżnej na 3 zmiane tonąc po pas w rybich wnętrznościach ale za 2 tys tygodniowo a nie 1800 miesięcznie, suma jest prosta wybierasz norwegie

Dlatego jak cos załatwiamy to piszemy po ENG do samego źródła bo tam ludzie Support tyraktują jak prawdziwą prace a nie jak chłop wraca po 8 h z roboty a jeszcze musi przez next 5 godzin odpisywac gimbusom żeby powiązać koniec z koncem ja wam mówie prawde tak to wygląda dlatego nasz polski support działa tak a nie inaczej.

Ja nie twierdze że dostałem tego bana przez serwery lub bug splaty.

Ale wyraźnie w FAQ pisze że przed banem dostanie sie ostrzeżenie którego ja nie dostałem.

A jak pisze do nich o tym to mówią że LB jest programem automatycznym... I tak o 20 mam koniec bana.

Tak samo jest jak napisałem o cos i konto zakładał mi brat bo dopiero zaczynałem przygode z MMO jakies 4 lata temu to napisali, że

nie jestem właścicielem tego konta bo niby go kupiłem, no lepiej dogadam sie z włascicielami serwerów w minecrafcie ....

Witam czy wy też macie jakieś problemy z supportem?

Nie, ja nie mam problemów z suportem. Wszystko w jak najlepszym porządku.

Zarówno Polski, jak i Angielski i Niemiecki support wyglądają bardzo podobnie. Z tą różnicą, że w Angielskim od czasu do czasu trafisz na żywego człowieka a nie spambota (w 11 przypadkach pisania do angielskiego supportu 2 razy dostałem wiadomość od człowieka, raz coś koło 3 lat temu, drugi raz z 1-2 miesiące temu). Zarówno pisząc do Polskiego i Niemieckiego supportu nie było dane mi pisać z żywym człowiekiem (do Polskiego wysłałem 15 ticketów, do Niemieckiego 2). Najlepiej zapomnieć o istnieniu czegoś takiego jak support LoL'a i pisać na forum - prędzej tam poradzą, ba częściej nawet zauważą zgłoszony błąd; rok temu zauważyłem specyficzny błąd graficzny występujący przy określonej kombinacji bohaterów. Wysłałem ticket do polskiego supportu, lecz zanim spambot zorientował się że chodzi o błąd gry a nie problemy ze zgodnością sterowników/sprzętu/oprogramowania/pandoo media booster/instalacji gry/czasu systemowego/chłodzenia komputera/innych gier/uruchomionych programów/działającej w trakcie gry pralki/lodówki/kuchenki mikrofalowej/kierunkiem wiatru/fazą księżyca minął prawie miesiąc i wymiana prawie 30 wiadomości! Po wszystkim stwierdził że "dziękują za pomoc w udoskonalaniu gry, nasi programiści postarają się odkryć przyczynę błędu i go wyeliminować srete tete hakuna matata" czy coś w ten deseń. Błąd załatano dopiero na przełomie stycznia-lutego tego roku, po tym gdy kilkanaście osób wypowiedziało się na jego temat na forum.

Ja też nie mam problemu z supportem, a wpłynięcie na support na odbanowanie cię (też bym to olał) - bo oni dostają setki jak nie tysiące takich zgłoszeń. Więc muszą mieć przygotowaną odpowiedź, na każdą ewentualność. Powiedz mi kiedy były lagi na serwerze, jakoś grałem do dzisiaj i żadnych lagów nie było. Jesteś zły i szukasz wymówki, a potem wrócisz do gry i będziesz flamił.

Ja gram na eu west (miałem wyjścia z mojej winy). Jednak do tej pory nie miałem bana, a wiesz oni mają pogląd z chata co ty piszesz. Więc jeśli piszesz afk, lub coś w tym stylu to nie dziwota na bana.

Ja nie twierdze że dostałem tego bana przez serwery lub bug splaty.Ale wyraźnie w FAQ pisze że przed banem dostanie sie ostrzeżenie którego ja nie dostałem.A jak pisze do nich o tym to mówią że LB jest programem automatycznym... I tak o 20 mam koniec bana.Tak samo jest jak napisałem o cos i konto zakładał mi brat bo dopiero zaczynałem przygode z MMO jakies 4 lata temu to napisali, że nie jestem właścicielem tego konta bo niby go kupiłem, no lepiej dogadam sie z włascicielami serwerów w minecrafcie ....

Nie czytało się EULA. Tam jest wyraźnie napisane, że Riot może zawiesić konto bez żadnego uzasadnienia. W drugim przypadku Riot ma rację - jawnie przyznałeś się do złamanie jednej z zasad EULA. Konto zakładał brat, więc tylko on może na nim grać. Ciesz się, że nie dostało ono perma.

W każdej grze f2p, to nie ty jesteś posiadaczem konta, tylko zostaje ci ono wypożyczone. I wydawca może z nim robić co chce.

Witam czy wy też macie jakieś problemy z supportem?

Chodzi mi oczywiście o tych z polski. Nie wiem jak z innymi krajami.

Ale gdy zaczynam do nich pisac to mam takie wrażenie że piszą z osobami trędowatymi.

Czytają chyba bez zrozumienie chociaż napisali mi ,że to nie boty odpisują tylko prawdziwi pracownicy.

Ogółem to napisałem do nich 2xE-Mail i mi 2x odpisali w jednym dniu w ciągu 5 godzin od zaczęcie tematu to niezły wynik chyba mnie lubią.

Riot zarabia tyle na miesiąc ,że nawet by nie poczuli gdyby zatrudnili kilkunastu podyplomowych pracowników.

Najgorsze jest to że chwalą sie tym swoim systemem od banów który działa według nich wyśmienicie

, tylke ku**a że nie można odbanowac ludzi nie mogą a jak napiszesz że to z powodów lagów serwerowych to ci

napiszą że nie trzeba było wcześniej AFKowac czyli "POCAŁUJ NAS W DUPE".

Najlepsze jest to że odpisują na zupełnie inne tematy.

Czy jeśli napisze do supportu np Angielskiego to odpowiedzi będą chodz trochę pomocne ?

I czy dają jakieś premie za bany przez problemy techinczne RAJOTU ? Na przykład za wykrycie buga dostałem kod na Husarza XIna ^^