ArcheAge i inne gry

Szukam grupy, może nawet gildii, aby pograć w ArcheAge od open bety. Chętnie wstąpiłbym do gildii ale niestety na forach reklamują się jedynie wielkie gildie multigamingowe a to nie za bardzo mnie interesuje. Gram jako Nuian, posiadam TS i od kilku lat gram w mmo więc ogarniam chaos itd.

Chętnie pogram też w inne gry np Defiance, Ghost Recon Phantoms, jestem także otwarty na propozycje, po prostu szukam ekipy :)

Szukam grupy, może nawet gildii, aby pograć w ArcheAge od open bety. Chętnie wstąpiłbym do gildii ale niestety na forach reklamują się jedynie wielkie gildie multigamingowe a to nie za bardzo mnie interesuje. Gram jako Nuian, posiadam TS i od kilku lat gram w mmo więc ogarniam chaos itd. Chętnie pogram też w inne gry np Defiance, Ghost Recon Phantoms, jestem także otwarty na propozycje, po prostu szukam ekipy

gildiagondor.pl

Chętnie wstąpiłbym do gildii ale niestety na forach reklamują się jedynie wielkie gildie multigamingowe a to nie za bardzo mnie interesuje.

On szuka raczej czegoś bardziej casualowego ewentualnie jakieś małej ekipy (po co? to nie wiem ale jak chce to czemu nie)

Dzięki za odpowiedź. Brałem pod uwagę gildię Gondor, jednak tak jak pisał szczala182 :

Szukam czegoś bardziej casualowego a powody są proste :

- Zaczynam od 0

- Lubię odkrywać świat małymi krokami i metodą prób i błędów.

- Nie mam pojęcia jak będę dysponował czasem w październiku i później gdyż mam wiele zajęć oraz moje studia są wymagające i czasami zabierają naprawdę wiele.

Być może później jeśli się uda i będzie czas na grę zostane członkiem dużej gildii.

Jak dotychczas znalazłem 1 osobę do ekipy. Postaram się podbić tą liczbę pytając wśród znajomych z dawnych gier i oczywiście zapraszam każdego kto chciałby się przyłączyć :)