Sharing konta

Szukam osoby chętnej do dzielenia się kontem ( grania w dwie osoby ) na jednym koncie. Możemy zacząć od nowa niezależnie od tego jaka profesja Ciebie interesuje, grałem już każdą. Także możemy zacząć grać moim 18 palladynem, nie tracąc czasu na skillowanie. Możliwe, że także Ty masz dla mnie do zaoferowania postać także byłbym chętny do grania. Brakuje mi czasu żeby robić PG samemu ( studia ) ale z kimś byłoby nieźle. Sharowałem raz z kolegą jedno konto lecz zostałem oszukany i postać została skonfiskowana przez oszusta.
Od siebie moge zaoferować :
- częste robienie qestów
- częsty exp zależny od wolnego czasu
- dobry internet= mała ilość kicków, freezów= mała ilość dedów
- ew. składkę na premium

Byłbym także skłonny do sharowania konta na tibianicu lecz tu raczej tylko do profesji palladyn lub knight ponieważ nie mam a bardzo doświadczenia w postaciach magicznych na tym serverze. Świat nie gra roli, czekam na pw i obiecuje że nasza współpraca będzie owocować :)

P.S NIE BOCE

Sharing konta to łamanie EULA gry.

Bocenie także mimo to większość graczy używa bota.

I co to zmienia? Jakby nagle większość ludzi zaczęła kraść, to znaczy, że to już nie przestępstwo? Idiotyczny sposób myślenia.

To to zmienia, że jeżeli Cipsoft nic z tym nie robi w takim razie nie ma zamiaru nic z tym robić. Więc czemu sobie nie ułatwić gry, nie każdy ma czas grać nie wiadomo ile. Zawsze można sie uzupełniać w ten sposób :)

To to zmienia, że jeżeli Cipsoft nic z tym nie robi w takim razie nie ma zamiaru nic z tym robić. Więc czemu sobie nie ułatwić gry, nie każdy ma czas grać nie wiadomo ile. Zawsze można sie uzupełniać w ten sposób

Jest to bardzo przyzwoite i miły po ..... masz potrząsnął umieszczenie go ...... Dzięki ton na umieszczenie go ..... !!!!

Po prostu uwielbiam ludzi którzy mówią:

"No i co z tego, ze boce? Inni tez boca. To moje 42 konto bo poprzednie mi zbanowali. Nie mam czasu na grę".

I CO Z TEGO, ZE INNI BOCĄ DO KIJA PANA?