Problem z glyphem

Próbuję się zalogować na swoje konto, ale ciągle prosi mnie o ten kod. Czekam już ponad 2 dni i nic nie przyszło. Mógłbym stworzyć nowe konto żeby ściągnąć ArcheAge, ale na tym posiadam już Defiance z postacią i nie chce jej stracić. Proszę o pomoc.

To samo mam...

A wystarczy pomyśleć i w mejlu wpisać w wyszukiwarce glyph i macie. Ahhh ta dzisiejsza młodzież.

A wystarczy pomyśleć i w mejlu wpisać w wyszukiwarce glyph i macie. Ahhh ta dzisiejsza młodzież.

Nie jestem taki głupi i o tym pomyślałem. Poza tym mail przechowuje chronologicznie dostarczone maile i widać by było maila z glypha.

Na co CI konto jak i tak nie dasz rady zagrać no chyba że jutro o 10 rano dopiero.

Ja jak zakładam konta to zakładam na kilka emaili i czekam na który mi przyjdzie potwierdzenie.

Najczęściej przychodzi na gmaila, a polskie emaile to shit a nie emaile. Też czasem muszę wygenerować kod dostępu i wszystko działa szybko.

Na jakiej poczcie macie maila?

Jak macie gmaila to wejdźcie po lewej stronie w:

Więcej-> kategorie-> Oferty.

Na jakiej poczcie macie maila?Jak macie gmaila to wejdźcie po lewej stronie w:Więcej-> kategorie-> Oferty.

na gmailu to wiem, bo stworzyłem drugie konto, to pierwsze mam na interii i nadal nic. Czy ktos wie czy mozna przenieśc postać z defiance na inne konto ??

Ano tak jest jak konta do gier tworzy się na pocztach typu wp.pl czy interia właśnie... Też miałem z tymi mail'ami wiele problemów bo to albo dochodziły z tygodniowym(lol) opóźnieniem albo wcale nie dochodziły...

Ja na wp nie narzekam po sekundzie mi doszedł kod

Może w spamie macie?

U mnie po problemie prawdopodobnie spowodowane to było przeciążonymi serwerami. Przed chwilą sprawdziłem i dostałem 30 wiadomości z tymi keyami. Innym polecam żeby się to nie powtórzyło dodać ten glyph authentication mobile

Bez przesady ale GameForge jest lepszym wydawca niz trion, moze robia gry p2w ale chociaz mozna w nie grac jak sie chce a tutaj co chwile cos nie dziala, od 18 czekam na Authentication code i nic. Na poczatku nie dalo sie grac bo kolejki, teraz bo nie przychodzi e-mail, a jak sie zalogujesz to i tak potrafi Cie wywalic bez powodu.

@up W takim razie masz email na jakimś beznadziejnym serwerze, ja jeszcze nie miałem problemu z emailami od nich(gmail). Nie wywala bez powodu, tylko jak afczysz albo masz problemy z netem.

Mam na interia.pl i e-mail od supportu przyszedl w 1sek ze wyslalem ticket (ten co bot wysyla). Padł mi wczoraj internet stacjonarny , podlaczylem sie do wi-fi zmiana sieci to trzeba ten kod. Najlepsze jest ze z Orange szybciej przyjechali i naprawili internet (przewod na ulicy do wymiany) niż Te patałachy z Tironu siedząc przez komputerem raczyli odpowiedziec na ticket ze nie dziala im wysylanie kodu. Prędzej grałem w GW2 i porównanie wydawcy GW2 do trionu to jak porównać najnowszy model ferrari z maluchem. Szybko i chetnie pomagali, jak coś mieli zrobić to to robili, nie było problemów nawet na head-starcie i gra cały czas była stabilna ( nawet na zergach na WvWvW ), a tutaj np. ostatnio pojawił się komunikat w grze ze serwer będzie wyłączony za 45 min, to zrezygnoawliśmy gidią z trade runa, po 2h nadal nie bylo restartu.... Żeby pogadać na live chacie trzeba sie zalogować na konto, ciekawe jak sie zalogować jak nie przychodzi kod ( pomojając już fakt że żeby pogadać na live chacie trzeba mieć konto premium - zabawne ), nawet żeby zgłosić bota trzeba wydać LP. Grałem w mase gier i takich problemów jak tutaj nie było nigdzie ( i to nie wina gry bo gra mi płynniej chodziła na rosyjskim serwerze niż tutaj i było mniej problemów ).

Gra jest słaba a support jest jeszcze gorszy, i ktoś kto myśli inaczej ma klapki na oczach.

@up To nie żal się na forum, że Ci email nie przychodzi jak gra Ci się nie podoba. Nie graj i tyle, nie widzę problemu. Btw. Zgadzam się gw2 ma bardzo dobry support.

Co do płacenia laborów za report to jest to po to abyś nie reportował kolegi który Cię po prostu wkurzy. Po reporcie i tak oddają Ci to co wzieli +25 laborów.

Chcę się zalogować żeby sprzedać to co mam grze i ją usunąć, ale nie mogę.

No to już wiemy czemu nie dostajesz numeru na maila. Oni już wiedzą co chcesz zrobić, dlatego nie dostajesz klucza. Problem rozwiązany, niczego nie sprzedasz. Możesz już usunąć grę. Miłego dnia.

Pozdrawiam

Co to ma za znaczenie po co chce swoje konto... nie powinno być problemu z jego "odzyskaniem", a jak sie czyta na oficjalnym forum niektórzy miesiąc czekają i g....o , Technical support jest drugim pod względem ilości postów działem na forum, to o czymś świadczy.

edit: na ich forum sa nawet posty gold selllerów i nic z nimi nie robią.

Próbuję się zalogować na swoje konto, ale ciągle prosi mnie o ten kod. Czekam już ponad 2 dni i nic nie przyszło. Mógłbym stworzyć nowe konto żeby ściągnąć ArcheAge, ale na tym posiadam już Defiance z postacią i nie chce jej stracić. Proszę o pomoc.