Rappelz - Kilka pytań

Witam.

Mam kilka pytanie odnośnie polskiego Rappelza.

1. Jak to jest z populacją?

2. Czy dalej jest lekkie p2w? Może nie p2w ale przyspieszanie możliwości rozwoju swej postaci.

3. Jak z expieniem? Można robić solo lochy takie jak a1, LM itd?

4. Dają dalej global Buffy?

@Refresh

Odpowiem, bo trochę w rappelza już gram.

1)Po połączeniu serwerów (Włoski, Turecki, Polski) gra masa ludzi.

2)P2W jest nawet większe niż było za czasów gpotato, ale jest też dużo ludzi, którzy chętnie pomagają 'nowym' .

3)Lochy można robić solo, jak ma się dobrego peta, a teraz o to nie ciężko.

4)Dają global buffy, zazwyczaj na weekend, lub z okazji jakiegoś eventu (eventy są bardzo rzadko).

Od siebie dodam, że nie polecam Ci tej gry, bo nowemu graczowi ciężko jest się odnaleźć, chyba, że masz ekipę/duo, to można coś działać ;)

NIe jestem nowy w Rappelzie. Kiedys grałem miałem tam jakies pety Evo 3 100+lvl. Aktualnie muszę zacząc od nowa ze względu na to, że webzen nie chce mi oddać starego konta :). Myślę, że 3 osobowa ekipa styknie na expienie. Po questuje troche. Pamietam ze byly na początku q na karty wilkow i octo więc jakiś tam start bedzie. Anyway dzieki za odpowiedz!

Teraz panują całkiem inne zasady... co 10lvl'i dostajesz po 5 kart każdego t2. Robiąc st tych petów możesz szybko zarobić sporo kasy (jak na początek)

Teraz są eventy na scrolle itd... więc graj.

Co prawda, eventy są, nagrody za level się dostaje, ale żeby stać się średniej klasy graczem, trzeba wydać pieniądze (lub mieć ultra, epic luck, w dropie unikalnych kart, czy oswajaniu bosów).

Jak już się ogarniesz i podejmiesz decyzję, czy chcesz grać, czy nie, to podaj mi swój nick, serwer, może będę mógł Ci w czymś pomóc. Aktualnie robię alta-maina, więc istnieje szansa, że gdzieś na lvlu 120 się spotkamy :D