[Trove] Zapraszamy wszystkich polskich graczy!

Wszystkich polskich graczy szukających polskiego clubu w grze Trove zapraszamy serdecznie :)

Nazwa Klubu : Polska Gildia

Piszcie do : Borbisi

Nikotyk

Metal

Lord Maosama

Alexandra Sammy

Syssiu

O zaproszenie :)

Atmosfera jest miła, robimy ciągły progress i dobrze się przy tym bawimy.

Dzisiaj klub przekroczyl liczbę 30 członków.

Pozdrawiam i do zobaczenia w Trove :)

Czyli masowka taka? Jakies wymagania? Mam 4 lv postaci wojownika. Jesli chodzi o gry a'la minecraft jestem zielony. Sa ludzie co ogarniaja sandboxa i potrafia cos wytlumaczyc? W Trove jak cos bd gral casulowo. Bardziej skupiam sie na D3,Football Manager 14(zaraz 15) i Warframe.

Masówka. Po prostu spore community ktore sobie nawzajem pomaga. Mamy ts'a wiec kontakt jest coraz lepszy. Smialo wbijaj do trove nawet casualowo cos wymyslimy :)

nie moge cos do was pm mesage napisać :P ....

zostaw nick :P zaprosze

albo dodaj do znajomych. "Borbisi"

Armani ;))

Ja chętnie również dołączę 11lvl Gunslinger Tachykir

Cześć też chętnie dołącze nick Warner90

orientujecie się czy można gdzieś jeszcze klucz dostać?

Kluczyki powinny być jeszcze na cursesite.
Spróbuj wklepać w google cursesite trove keys. :D

Ja chętnie dołączę ale o dopiero od 1 października bo aktualnie czekam na podłączenie internetu i kożystam z niezabezpieczonej sieci. Przez to mam dość wysokie pingi. Posiadam 5 lvl (prawie 6) warriorem.

chetnie dojde do clubu, niestety nie moge dodac do friend listy nikogo, nie wiem dlaczego, moj name : Asterek

jak na razie lvl 3 knight

Violet, Laku, TheKixMix, dodajcie naszą trójkę proszę :)) Chętnie przyjdziemy nawet na ts. Bo w więcej ludzi można porobić Shadow'keye - w 3 tak średnio xD

Nick: Sildu

Możecie mnie dodać, chociaż nie obiecuje że będę aktywnie grał i że mogę zniknąć na parę dni czasami.

Nick: Ramonek

class: knight

lvl: 5

17 lvl knight skontaktujcie sie ze mna Laku :) to pogadamy . Suzkam tylko ludzi to grindu na shadow i w u3 +