Nowy w świecie GW2 i trudny w wybór

Witajcie,
jak wyżej, jestem nowy w świecie Guild Wars 2 i stoję przed wyborem swojej pierwszej klasy. Zacząłem gre wczoraj, zrobiłem necro na 27 poziom i poźniej poczytałem kilka tematów na oficjalnym forum... Zniechęciło mnie troche to, że necro jest mało porządany w klimatach pve. Jest to w ogóle prawda? Kilka chwil później zacząłem robić guardiana, ze względu na aktualną mete (w teori to guardian, warr i ele, tak?)
Z drugiej strony całkiem ciekawi mnie postać Ele z tym, że wydaje mi się być troche zbyt papierowy dla takiego świeżaka jak ja. Co Wy o tym myślicie? Szukam mianowicie klasy którą szybko wbije 80 lvl, ponieważ ze względu na dziecko nie mam już tyle czasu co z młodych lat na gry. tak więc, zostać przy necro i nie trzymać się twardo reguł "mety", próbować expić guardiana czy może zacząć znów od zera i zrobić ele? A może jakieś inne propozycje? Licze na wyrozumiałość i prosiłbym by odpowiedzi były trochę dłuższe niż -> "Guardian i już!"

Pozdrawiam

Generalnie moje zdanie na ten temat jest takie. Jesli podoba Ci sie dana klasa, to nie zwracaj uwagi na metę. W koncu gramy dla przyjemnosci :) Dla mnie celem w tej grze jest dążenie do doskonalenia danej klasy, patrzenie jak klasa non-meta staje sie w twoich rękach w 100% skuteczna jest bezcenne.

Zgadzam się z przedmówcą.
Autorze tematu, powiedz mi czy masz zamiar grać pvp? Co jak co ale gw2 to głównie pvp. Jeżeli tak, a guardian Ci się podoba to polecam na nim zostać, jest to bardzo mocna postać w tych czasach, chociaż balans w gw2 jest bardzo dobry. Osobiście przeszedłem chyba przez wszystkie klasy i tylko ranger zatrzymał mnie na dłużej, akurat go expie (61lvl), gdybyś chciał możemy razem pograć. Pisz pw w razie czego :)

Pozdrawiam