TSW - Zbiorka graczy

Witam,

Zauwazylem ze temat gry The Secret World w ostatnim czasie jest dosc popularny. Postanowilem wiec rozpoczac zbiorke wszystkich graczy zainteresowanych wspolna gra. Panie i panowie, skupmy sie na jednym temacie i dogadajmy sie co i jak. Aktualnie gram z kolega na Daemonie, ale jesli znajdzie sie wieksza grupa mozemy zagrac od nowa na wybranym serwerze. Mysle ze jedynym wymogiem bedzie po prostu posiadanie aktywnego konta gry, reszta nie istotna. Wszelkie pytania i watpliwosci prosze umieszczac nizej. Pozdrawiam i zapraszam !

Mogę zacząć od początku z jakąś grupką ludzi, zazwyczaj, jeśli mam czas, to gram w godzinach wieczornych ;).

Ja też myślałem o powrocie do gry tak żeby zacząć od zera. Podajcie serwer i chętnie zagram.

Po 16 podam adres ts3 to obgadamy co i jak. Zgoda panowie?

Ja też jestem chętny z tym że jestem początkujący.

witam, dolaczam do tego szeregu ;) podajcie ts i wbijam tez z checia zaczne od poczatku na ktoryms z serwerow ... wtedy dobierzemy takze klasy aby sie uzupelniac

Witajcie ^^ Też zagram z wielką chęcią od nowa. Niestety nie posiadam słuchawek, jedynie co mogę to słuchać, odp. w grze czy na TS3 ale tam raczej byłoby bez sensu. Wczoraj zakupiłem klucz ( i właśnie tutaj mam pytanie jak kupiłem podstawkę + klucz na 30 dni bo taki napis wyskoczył po zrobieniu konta lecz po upływie tych 30 dni będę mógł dalej grać prawda? )

Podajcie nazwę serwera, najlepiej tam gdzie gra najwięcej polaków, jaka frakcja, swoje nicki, klasy ( ja albo Blade albo pistolety - karabiny coś z tego ) ewentualnie można się dopiero zgadać na TS3 ^_^

* Serwer Daemon.

* Aktualny stan graczy : 3.

* TS3 aktywny/prywatny - podany na pw.

* Kolejna wspolna gra : jutro popoludniu ( 17:00 miedzy 22:00 )

* typ graczy : casual.

Bump. Aktualnie mam piecyk w serwisie wiec zapewne zbiorke wznowie w przyszlym tygodniu. Do tej pory zwerbowalem 3 os.

Pozdrawiam

#Do usuniecia#

Witam,