Macro

witam.

Mam takie pytanie dotyczące macro, jestem nowym graczem i nie wiem na czym polega i po co w ogóle to jest.

Makro to skrypty wykonujace komendy w grze. Laczy sie wiele akcji w jeden definiowany przez gracza przycisk, ktorego uzywa sie jak kazdej innej umiejetnosci.Naprzyklad mam Makro o nazwie ComboPisze w nim (przykladowo, zalozmy, ze tak wyglada pisania poprawnego makra w grze X):/cast [Nazwa Skilla1]/cast [Nazwa Skilla2]/cast [Nazwa Skilla3]Klikajac na przycisk makra za kazdym razem wykonam jedna komende. Klikajac 3 razy na ten sam przycisk uzyje trzy komendy czyli trzech zaklec.

Dzięki za wytłumaczenie:)

Następne pytanie :

czemu w rifcie jest kilkanaście tych samych skillów różniących się tylko żywiołem?

Dzięki za wytłumaczenie:)Następne pytanie :czemu w rifcie jest kilkanaście tych samych skillów różniących się tylko żywiołem?

Zależnie od wyboru talentów czasami dany żywioł jest lepszy. Niektóre łączą się w combo w ich wyniku.

plus jest tez obrona na dany zywioł więc jak bos albo ktoś ma duzo obrony na ogien to oczywistym faktem jest ze nie będziesz go bic ogniem tylko blyskawica albo lodem ....

Dzięki, spodziewałem się takich odpowiedzi, a więc mam mieć w pasku skilli, te "same" skille tylko od innych żywiołów? Nie lepiej zrobić z nich macro?

Makro to skrypty wykonujace komendy w grze. Laczy sie wiele akcji w jeden definiowany przez gracza przycisk, ktorego uzywa sie jak kazdej innej umiejetnosci.Naprzyklad mam Makro o nazwie ComboPisze w nim (przykladowo, zalozmy, ze tak wyglada pisania poprawnego makra w grze X):/cast [Nazwa Skilla1]/cast [Nazwa Skilla2]/cast [Nazwa Skilla3]Klikajac na przycisk makra za kazdym razem wykonam jedna komende. Klikajac 3 razy na ten sam przycisk uzyje trzy komendy czyli trzech zaklec.

Makro działa nieco inaczej:

Makro wykonuje kolejną komendę, jeśli wcześniejsza nie może być z jakiegoś powodu wykonana (np. cooldown).

Więc jeśli wstawisz w pierwszej komendzie skill, który np. nie ma specjalnych wymagań, albo cooldowna to całe makro będzie się opierało tylko o ten jeden skill. Dlatego zawsze najpierw wsadza się skille z CD, oraz tworzy łańcuchy, gdy jeden skill dodaje efekt drugiemu, a wszystko kończy skillem bez CD - by nawet jeśli pozostałe nie mogły być użyte, to wciąż makro będzie coś robić.

Więc niekiedy się tak nie da mieć wszystkie wymarzone skille pod jednym przyciskiem. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by mieć wszystkie skille takie same (lub pasujące do elementu) zakończone tym jedynym bez cd.

witam.

Mam takie pytanie dotyczące macro, jestem nowym graczem i nie wiem na czym polega i po co w ogóle to jest.