Witam (^-^)

Jak w temacie - czołem wszystkim. Stronę i forum przeglądam od dłuższego czasu, ale dopiero od.. dokładnie wczoraj postanowiłam zarejestrować się tutaj.


Mam nadzieję, że znajdę na tym forum kilka, kilkanaście, albo (daj bóg) kilkadziesiąt osób, które z chęcią dołączą do mnie i wyruszą ze mną w wielką podróż. Oferuję między innymi napadanie na wioski, huczne biesiady, mięsiwa ile starczy (piwska także (+18)).

Może trochę o sobie (w sumie kogo to obchodzi?).
Obecnie jestem studentką informatyki, uwielbiam spędzać niezliczone godziny na graniu w różne gry (obecnie koncentruję się na mmorpg, mimo małego braku czasu). Dość kiepsko sobie radzę z programowaniem, ale sądzę, że dla chcącego nic trudnego.
Obecnie gram w ArcheAge'a, ale mam doświadczenie w SMITE'cie, Tera'rze (liczę w latach) i PWI.

A więc ponownie - hejże Wam!

Witamy.

No hej. :)

Witaj w tej skrzywdzonej, pozbawionej kręgosłupa moralnego społeczności :)
Musisz byc dzielna bo psychika twa zostanie poddana nie jednej próbie ;p
Mam nadzieje że spędzisz tu mile czas ;p

A to witam(zwłaszcza,że z Olsztyna i jako,że studentka na UWM pewnie).

Jak będziesz szukała osób do gier to zawsze pisz do mnie to coś się uzgodni itp.

Konnichiha ;) Co do studiów informatycznych (sam się kieruję na nie a raczej na polibude w Poznaniu jeśli Bóg da ;P) to trudno jest? Co do gier to faktycznie zawsze można się zgadać :P