Siemanko ludzie

Z racji tego ze jestem juz na tym forum od dluzszego czasu ,nigdy sie nie przedstawialem a widze ze to jest ostatnio modne ^^ ,tak wiec i ja napisze cos o sobie :P

Nazywam sie Daniel!

Z zawodu jestem kuchazem/dietetykiem , aktualnie nie pracuje w swoim zawodzie ,chwytam sie wszystkiego czym mozna na chleb zarobic :P

Moje zainteresowania to:

-Gry MMO (Aktualnie koncze karriere w Cabal online po osiagnieciu niemal wszystkiego co gra ma do za oferowania i jestem otwary na propozycje i zaproszenia do innych gier)

-Gry (Jestem wielkim fanem Wiedzmina,Call of juarez ,NFS do Most Wanted,GTA,Gothica oraz wszelkiego rodzaju strategi)

-Kobiety>Zimne piwo>Zajarac ziola na slonczeku (dokladnie w tej kolejnosci)

-Filmy dokumentalne

-Filmy przygodowe oraz komedie

-Samochody oraz jestm wielkim fanem Top Gear

-Dobra zabawe i towazystwo

-Dobre anime

Nie lubie :

-Japonskich crap MMO

-Geji!

-Policji oraz kosciola

-Reklam

-Jak ktos zadaje glupie pytania

-Amfy,mefedronu i innych proszkow!!!

-Gimbusow

Poza tym jestem calkiem normalny ^^ raczej spokojny i towazyski no i szczery az do bolu

Jestem fanem Cejrowskiego,2Paca oraz tych 3 idiotow z TopGear (Clarksona/Meya i Hamonda xD)i my little pony xD

Aktualnie koncze z Cabalem i szukam innego MMO (byle nie japonszczyzny) oprocz tego gram troche w LOL-a

i co najwazniejsze NIEPOSIADAM POLSKICH ZNAKOW xD

Tak wiec WITAM wszystkich i zapraszam do zaproponowania jakiejs ciekawej gry w ktora warto grac skupiajacej sie rownie na PVM jak i PVP

PozD@wiam

Czesc.

Witamy.

Coś was dużo ostatnio :P

Hej ;)

Ave. Jak masz ochotę to w LoL'a można od czasu do czasu pyknąć (nick: Nephius).

Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2

Z racji tego ze jestem juz na tym forum od dluzszego czasu ,nigdy sie nie przedstawialem a widze ze to jest ostatnio modne ^^ ,tak wiec i ja napisze cos o sobie :P

Nazywam sie Daniel!