Komputer

Witam, mam pytanie szło by poskładać z taką Płytą Główną: Gigabyte Technology Co., Ltd. G31M-ES2L jakiś dobry komputer żeby starczył mi na około 2-3lata na gry z średnią grafiką i do streamowania??
Na resztę dałbym około 1,5-2k, jeśli się nie uda do kupił bym komputer do 2,5k lecz gdyby coś szło do tego wsadzić wolał bym zostać prze starym kompie, bo krucho z kasą ;p A jeżeli się nie da moglibyście podesłać jakiś komputer w tej cenie który by spełniał te 2 warunki ?? Niestety jestem laikiem w tym i nie za bardzo wiem jak wszystko wybrać :/

Nie ma szans, do tej płyty głównej podchodzą max Intel Pentium Dual Core.

Wejdź sobie w polecane zestawy komputerowe. Aczkolwiek radzę poczekać do przyszłego roku, bo na razie podzespoły poszły w górę (może być to związane ze zbliżającymi się świętami.) ale za 2,5 tyś też raczej nie kupisz kompa na 2-3 lata do wszystkich gier. Taki Assassni's Creed Unity, Wiedźmin 3 czy Son of Rome mają bardzo duże wymagania (co do wiedźmina pewności jeszcze mieć nie można)

Proponuję http://www.morele.net/inventory/info/qsNYnO/ i ewentualnie dołożyć kolejne od razu lub dozbierać 4gb ramu. Również zalecam poczekanie do nowego roku, po świętach spadną ceny, coś nowego się pojawi i więcej czasu na odłożenie więcej kasy ;p

A mam jeszcze 1 małe pytanko czy np mogę dysk z mojego starego wyjąć i dać do nowego ?? Bodajże to ten 465GB Seagate ST3500418AS ATA Device (SATA) Bo poco mam zmieniać jak tego mogę używać jeszcze.

Jeśli jest w obrym stanie to oczywiście że możesz.

Shranter a jak myślisz udało by mi się na tym kompie ponagrywać GTA 5 na hard ??

Shranter a jak myślisz udało by mi się na tym kompie ponagrywać GTA 5 na hard ??

nie wiadomo jeszcze jakie wymagania ma GTA V :/

Witam, mam pytanie szło by poskładać z taką Płytą Główną: Gigabyte Technology Co., Ltd. G31M-ES2L jakiś dobry komputer żeby starczył mi na około 2-3lata na gry z średnią grafiką i do streamowania??