Praca Magisterska - Badanie graczy MMORPG!

Witam wszystkich!

Jestem studentem V roku psychologii i piszę pracę magisterską poświęconą graczom MMORPG. Celem badania jest opisanie zależności między stylem prowadzenia rozgrywki, a dobrostanem graczy.

Wypełniając ankietę pomożecie mi uzyskać bardziej relatywne wyniki. Ankieta jest szybka i prosta(~5minut). Z góry dziękuję i pozdrawiam. :)

Link:

http://www.ebadania.pl/2f07e61574d923e2

Edit: Miało być MMORPG!*

Done :).

Dziękuję! :)

Zaraz wypełnię ziomeczku, wiem jak to jest z ankietami do magistra, więc zawsze chętnie pomogę :)

Dzięki za wsparcie! :)

edit: możesz zmienić w tytule z MMORGP na MMORPG? ^^

Zrobione.

zrobione :)

Bez ładu-składu ta ankieta,te same pytania tylko inaczej napisane.
Zrobione

Poszło :D

Dziękuję wszystkim! :)

Powtarzające się pytania są celowe. Dzięki nim badacz jest w stanie określić czy osoba wypełniała ankiete rzetelnie(jednoznacznie) czy zaznaczała odpowiedzi byle jak(losowo). Tak to już jest w tych psychologicznych testach. Mam nadzieję, że wytłumaczyłem :)

EDIT: Zanotowałem sporo wypełnień w tak krótkim czasie, jesteście świetni! :D

~~10minut ... Zrobione, a na końcu mogłoby być podsumowanie "jak bardzo uzależnieni/smutni/weseli/nijacy/itd jesteśmy".

Te bardzo podobne pytania mają coś na celu, czy po prostu służą dokładniejszej ocenie (czy coś)? ;p

@Veeper

Tak jak pisałem wcześniej dają one informacje czy osoba wypełniała rzetelnie (jednoznacznie) czy byle jak (losowo). Pozwala to odrzucić ankiety. które zostały wypełnione losowo i uniknąć "zepsucia" wyników.

@Andi

Niestety to prawdziwe testy psychologiczne, a nie ankietki facebook'owe, które wróżą z fusów ^^ Zatem wyniki wymagają obliczeń i interpretacji, a to kolejny rozdział mojej pracy magisterskiej :D

Dziękuję za kolejne wypełnienia! :D

done

ok zrobione

Dzięki x2! :))

Witam wszystkich!