Pomoc ze steam

Może mi ktoś powiedzieć jak mam odblokować konto steam? Zablokowałem je bo ktoś się włamał, wysłałem potwierdzenie ze jestem właścicielem z 3 zdjęciami i czekam już 8 dni. Wiecie cos na ten temat?





Prawdopodobnie skopałeś coś ze zdjęciami. Kiedy ja próbowałem odzyskać konto ok. 3 lata temu, trwało to 2-3 dni robocze. Jeszcze raz sprawdź wiadomość, którą wysłałeś. Jeśli wszystko OK, to upomnij się. Może to wina po ich stronie i oznaczyli mail jako 'solved'.

Jeżeli nic nie napisali, to nie znaczy, że coś zrobiłeś źle. Możesz im spamować np. 1 wiadomość na dzień i dosyłać ss'y np. potwierdzenia zakupionych rzeczy na rynku.

Pudelka z kodami im dziennie wysyłam już od 20.01 i nic taka niby dobra platforma a nie ogarniaj nic z tego co widzę.

Nie dalej jak miesiąc temu też wysyłałem skan CD-Keya, by potwierdzić, iżem jest właścicielem konta. Konto odblokowali na drugi dzień, także coś chyba robisz nie tak.

Upewnij się, że na pewno postępujesz zgodnie z instrukcją zawartą na oficjalnej stronie supportu:

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2347-qdfn-4366

Nie zapomniałeś np. dopisać na oryginalnym świstku zawierającym CD-Key numeru ticketu?

Zrobiłem tak jak jest w instrukcji a oni dalej nie odp:/

Nie wiem czemu nie ma jakiegoś nr telefonu do nich;/

Coś szczególnego muszę napisać w tej wiadomości do nich?

Ja w wiadomości podałem powód, z którego zablokowano mi konto. Z konta korzystałem na spółę z bratem, dlatego różne adresy IP się logowały i w związku z czym Steam uznał je za skradzione. Musiałem udowodnić, że należy do mnie. Potrzebny był skan lub zdjęcie (w moim wypadku skan) CD-Keya z instrukcji gry, którą mam przypisaną do konta (w tym przypadku HL2 kupiony po premierze) + dopisany długopisem (żeby było trwałe) nr. ticketa.

Pisałeś po polsku czy angielsku?

Po angielsku.

Jo napisalem tak:

"Hello, I'm sending explanation about blocking account by myself. I blocked it because someone tried to steal it from me. I care about this account simply because I have spent a lot of money to get everything I own now."

i czekam i czekam.:(

No ale w sumie nie napisałeś nawet, czego od nich oczekujesz. :-) Wytłumacz dokładnie sytuację i określ, czego od nich potrzebujesz. Napisz na przykład coś w stylu: "Now I feel me account is secure so I would like to unlock it. Looking forward for reseponse". Wtedy zapewne dostaniesz odpowiedź.

Hello, I'm sending explanation about blocking account by myself. I blocked it because someone tried to steal it from me. I care about this account simply because I have spent a lot of money to get everything I own now.
I would appreciate very much if you would unblock my account because there are some interesting sales for games and I would like to buy them.

Tak napisalem moze to cos da;)

No, teraz już określiłeś, czego od nich chcesz. Wiesz - oni nie są wróżbitami, nie zgadną. :-)

Ciekawe ile będę czekał;/

Dzięki ogólnie za pomoc.:)

Nie ma sprawy, mam nadzieję, że pomogą. :-)

Wiecie może czy da się skontaktować z steam inaczej niż przez ten formularz?

Zwykle jak support nie odpisuje to oznacza, że zrobiłeś coś źle. Miałam tak z wieloma innymi supportami - Zaczynając od Backflip Studio(firma robiąca gry mobilne) a skończywszy także na supporcie GW2. Bo wiesz w napływie emocji pisze się co tylko na klawe wejdzie a często zapomina się o istotnych informacjach np. Backflip Studio w ogóle nie gada jeśli nie podasz Facebook ID, W przypadku Supportu GW2 tym więcej podasz danych(tam akurat w formularzu mają fajnie wszystko wydzielone) tym szybciej ci odpiszą.

Patrząc na twoją wiadomość to brakuje tam jednej istotnej informacji - Steam ID. To ciąg cyfr, możesz je zdobyć chociażby tutaj http://steamidfinder.com/

Teoretycznie support powinien odpisywać na takie wiadomości w typu "proszę podać swój Steam ID i inne dane" ale zwykle jest to tak, że im się nie chce bo widzą, że ktoś na szybciocha pisał ticket :P

Te steam id mam im wysłać w odpowiedzi?

Najlepiej napisać cały ticket od nowa bo jeśli go już gdzieś wywalili do kosza to nie zobaczą. Odpisuje się na tickety dopiero gdy oni pierwsi zaczną odpisywać.

Ja również podawalem im w tickecie login do swojego konta, jak i mail jaki widnieje na koncie.