Link Realms

Witam, zauważyłem iż dziś w nocy, bądź też jutro, startuje OBT Link Realms, pomyślałem że można by zebrać jakąś ekipę, do gry, sam osobiście jestem zielony, ale razem zawsze można to jakoś ogarnąć, jeśli chodzi o komunikację, niestety nie posiadam TS, ale o tym później, na razie chciałbym się zorientować, czy znalazła by się jakaś większa grupka, do pogrania. =)

A nie przypadkiem CBT?

Przynajmniej Guru pisał że w piątek 21:00 startuje CBT.

Grałem kiedyś. Nawet dostałem na maila powiadomienie, że gra ponownie rusza. Całkiem spoko klimaty i pomocni ludzie. Mogę zagrać jak zbierze się kilka osób. Solo, czy tam w 2-3 osoby nie ma sensu.

W forumowym kalendarzu testów, jest napisane OBT, jeśli to błąd to wypadałoby to poprawić =P

Ja mogę zagrać na OBT czyli bez resetu postaci. Jeśli to jest CBT to jeszcze nie wbijam.

także mogę zagrać:) ts przędziesz jest forumowy

Ja będę grał, ale raczej solo bo nie mam za dużo czasu na umawianie się na jakieś wypady itp.

Od nikogo nie wymagam gry w tych samych godzinach czy coś (@up), chodzi o to, by podczas gry mieć się do kogo odezwać, bądź spytać się kogoś o coś, zależy mi głównie na tym, by w nocy, zamiast siedzieć i gapić się w monitor(na przykład), porozmawiać zarówno na temat gry, jak i na luźne tematy, oczywiście nie wykluczam wspólnych wypraw na bosy, czy co tam w grze spotkamy(jeszcze nie miałem okazji zagrać, więc nie bardzo wiem) <3

________________________________

Edit:

Hmmm... Wstępnie były by 3/4 osoby, będę starał się na bieżąco informować, nowych chętnych, oraz, czy w końcu jest to OBT czy CBT.

Jak przypomnę sobie moje passy to możecie się do mnie odezwać jeśli będę biegał. Jak coś dam znać jutro (jak będą testy)

Właśnie wbiłem. A się pozmieniało i to mocno. Khurt Kahrjiir jakby ktoś coś.

W piątek OBT a ja mogę teraz grać chyba jestem w CBT

Czyli jutrzejsza OBT to potwierdzone info, czy forum mnie trolluje? xDD