Battlefield Heroes - Missile Mayhem

Battlefield Heroes

91.png

Missile Mayhem

Jest to pierwsza część mojej nowej serii poradników, napisana w takim stylu na prośbę userów mmorpg.org.pl. W tej serii będę opisywał bardzo szczegółowo każdą mapę z osobna.

Ogólnie o MM

92.png

Wielkość mapy: bardzo mała

Struktura mapy: zamknięta, centralny punkt na mapie jest odsłonięty ze wszystkich stron

Ilość stanowisk snajperskich: mało

Zasady gry na MM

102.png

Zasady gry na tej mapie różnią się dość mocno niż na pozostałych - tu nie liczy się ilość zabitych i zgonów, ważne jest tylko, kto obecnie kontroluje rakietę znajdującą się na środku mapy. Jest ona odsłonięta ze wszystkich stron, więc bronić jej jest niełatwo. Ten, ktu utrzyma ją nieco poniżej 5 minut (pierwsze 20 lub 30 sekund to okres, w którym rakieta nie może zostać przejęta) wygrywa.

Żelazne reguły mapy MM

104.png

1. NIGDY nie wychodź przed gunnera, chyba, że jesteś zamaskowanym komandosem, ale to też odradzam, bo często kończy to się wykryciem.

2. zdobycie i utrzymanie rakiety to jedyny cel, nie patrz na punkty i liczbę zabić - i tak najwięcej punktów na tej mapie zyskuje się z kontrolowania rakiety.

3. współpraca w drużynie jest tu najważniejsza.

4. nawet, jeśli twoja drużyna ma przewagę nad drużyną przeciwnika nie bądź pewien zwycięstwa.

Komandos

36.png

Grając na tej mapie jako komandos musimy wybrać, czy preferujemy walkę w zwarciu, czy na dystans.

Jeśli chcemy grać jako snajper, to będziemy mieć ciężko - żołnierze przeciwnika tylko czekają, aby nas podpalić, a jak wiadomo płonący komandos to martwy komandos. Nadal jesteśmy zdeterminowani? No dobrze, ale uprzedzam, że łatwo nie będzie.

Zarówno w przypadku niebieskich, jak i czerwonych cała taktyka opiera się na przebywaniu na domie z balkonem (no, ewentualnie nad nim) i czekaniu na ofiary. Nie powinno być to problemem, bo jedyny ważny punkt na mapie jest odsłonięty. Szczególnie dużo radości powinni mieć snajperzy z najwolniejszą snajperką - po wystrzeleniu pojedyńczego magazynka są w stanie zabić nawet 2-3 graczy!

Bycie nożownikiem na MM jest z jednej strony łatwiejsze, a z drugiej trudniejsze. Dlaczego trudniejsze? Obowiązuje jedna zasada - jak najmniej się pokazywać. Odsłonięcie się w okolicach rakiety to pewna śmierć i najgłupsze, co możemy zrobić. Zamiast tego musimy walczyć dywersyjnie - podkładać ładunki wybuchowe pod rakietę, przejmować kontrolę nad nią, zabijać próbujących się uleczyć przeciwników - oczywiście o ile nikt inny nie powinien nas zobaczyć. Posiadanie w drużynie więcej niż dwóch "partyzantów" mija się z celem - jeśli jesteś tym trzecim, lepiej przestań się tym zajmować i stawiaj na walkę z dystansu. Jeśli nie potrafisz powstrzymać się od walki kontaktowej/masz tylko broń do walki kontaktowej, wspomagaj swoich zabijając wrogich snajperów i szybko uciekając.

Żołnierz

38.png

Żołnierze na MM nie powinni się zbytnio wychylać - jeśli chcą wyjść na środek mapy, to tylko trzymając się za plecami gunnera, inaczej czeka nas śmierć z rąk snajpera/gunnera/innego żołnierza (niepotrzebne skreślić), a jeśli nawet się na to decydujemy, po przejęciu rakiety powinniśmy wrócić do naszego bezpiecznego miejsca. Przez większość czasu powinniśmy atakować z dystansu (jeśli się da, używając karabinu maszynowego na daleki dystans) i używać umiejętności Burning Bullets. Jest to klucz do zwycięstwa, bo przeciwnicy będą bali się wychodzić ze swojej bazy, jeśli jesteś przy życiu, co oczywiście prowadzi do nieprzejmowania przez nich rakiety i w rezultacie do zwycięstwa. Przydatne okazują się również granaty oraz umiejętność Blasting Strike na natrętnych nożowników - no, i shotgun oczywiście.

Gunner

37.png

Gunnerzy mają na tej mapie najprostszą robotę - służą jako mięso armatnie. Wystawiają się na ostrzał i nic sobie z tego nie robią, bo mają tylko jeden cel w całym swoim krótkim życiu - przejąć i utrzymać panowanie nad rakietą. Klasa ta nie powinna się skupiać na niczym innym, ale oczywiście jakiś wyjątek od gatunku gunnerus pospolitus zawsze się niestety trafia (choć są oczywiście wyjątki, czasem się przydają odważni gunnerzy, którzy robią zamieszanie w bazie przeciwnika, przez co traci on cenny czas, ale to nie reguła).

e tam mylisz się co do soldiera.popraw jeszcze bo masz błędy ort. jak dla mnie soldier jest najważniejszy i po części sniper. ja gram soldierem i zawsze idę na 1 line bo gunner jest to tylko do supportu jak dla mnie, i więc idę tym soldierem pierwsze co robię rzucam tnt i atakuje z z bliska karabinem(gunery,soldier) i shotganem(nożowników) i jak zwykle 3-4 pada zanim ja padnę i zawsze na początku rakieta jest moja ale dalej to scenariusze są nieco różne. oczywiście gram zawsze z zestawieniem takim:

skill medic na maxa

stamina boost

bandaże

te napój co daje 50 hp

i to się sprawdza w 100% procentach

Bezprzesady skoro moj brat majacy 14 lat i nieznajacy takich tytulow jak Gothic, nfs, Wiedzmin, i ktory gra w metin2 odkad pamietam sie zarejestrowal to sadze ze to calkowicie niepotrzebne nierobmy z ludzi az takich idiotow. ^^

warn_ico.png
Archeologia ~ NS

Battlefield Heroes

91.png

Missile Mayhem

Jest to pierwsza część mojej nowej serii poradników, napisana w takim stylu na prośbę userów mmorpg.org.pl. W tej serii będę opisywał bardzo szczegółowo każdą mapę z osobna.

Ogólnie o MM

92.png

Wielkość mapy: bardzo mała

Struktura mapy: zamknięta, centralny punkt na mapie jest odsłonięty ze wszystkich stron

Ilość stanowisk snajperskich: mało

Zasady gry na MM

102.png

Zasady gry na tej mapie różnią się dość mocno niż na pozostałych - tu nie liczy się ilość zabitych i zgonów, ważne jest tylko, kto obecnie kontroluje rakietę znajdującą się na środku mapy. Jest ona odsłonięta ze wszystkich stron, więc bronić jej jest niełatwo. Ten, ktu utrzyma ją nieco poniżej 5 minut (pierwsze 20 lub 30 sekund to okres, w którym rakieta nie może zostać przejęta) wygrywa.

Żelazne reguły mapy MM

104.png

1. NIGDY nie wychodź przed gunnera, chyba, że jesteś zamaskowanym komandosem, ale to też odradzam, bo często kończy to się wykryciem.

2. zdobycie i utrzymanie rakiety to jedyny cel, nie patrz na punkty i liczbę zabić - i tak najwięcej punktów na tej mapie zyskuje się z kontrolowania rakiety.

3. współpraca w drużynie jest tu najważniejsza.

4. nawet, jeśli twoja drużyna ma przewagę nad drużyną przeciwnika nie bądź pewien zwycięstwa.

Komandos

36.png

Grając na tej mapie jako komandos musimy wybrać, czy preferujemy walkę w zwarciu, czy na dystans.

Jeśli chcemy grać jako snajper, to będziemy mieć ciężko - żołnierze przeciwnika tylko czekają, aby nas podpalić, a jak wiadomo płonący komandos to martwy komandos. Nadal jesteśmy zdeterminowani? No dobrze, ale uprzedzam, że łatwo nie będzie.

Zarówno w przypadku niebieskich, jak i czerwonych cała taktyka opiera się na przebywaniu na domie z balkonem (no, ewentualnie nad nim) i czekaniu na ofiary. Nie powinno być to problemem, bo jedyny ważny punkt na mapie jest odsłonięty. Szczególnie dużo radości powinni mieć snajperzy z najwolniejszą snajperką - po wystrzeleniu pojedyńczego magazynka są w stanie zabić nawet 2-3 graczy!

Bycie nożownikiem na MM jest z jednej strony łatwiejsze, a z drugiej trudniejsze. Dlaczego trudniejsze? Obowiązuje jedna zasada - jak najmniej się pokazywać. Odsłonięcie się w okolicach rakiety to pewna śmierć i najgłupsze, co możemy zrobić. Zamiast tego musimy walczyć dywersyjnie - podkładać ładunki wybuchowe pod rakietę, przejmować kontrolę nad nią, zabijać próbujących się uleczyć przeciwników - oczywiście o ile nikt inny nie powinien nas zobaczyć. Posiadanie w drużynie więcej niż dwóch "partyzantów" mija się z celem - jeśli jesteś tym trzecim, lepiej przestań się tym zajmować i stawiaj na walkę z dystansu. Jeśli nie potrafisz powstrzymać się od walki kontaktowej/masz tylko broń do walki kontaktowej, wspomagaj swoich zabijając wrogich snajperów i szybko uciekając.

Żołnierz

38.png

Żołnierze na MM nie powinni się zbytnio wychylać - jeśli chcą wyjść na środek mapy, to tylko trzymając się za plecami gunnera, inaczej czeka nas śmierć z rąk snajpera/gunnera/innego żołnierza (niepotrzebne skreślić), a jeśli nawet się na to decydujemy, po przejęciu rakiety powinniśmy wrócić do naszego bezpiecznego miejsca. Przez większość czasu powinniśmy atakować z dystansu (jeśli się da, używając karabinu maszynowego na daleki dystans) i używać umiejętności Burning Bullets. Jest to klucz do zwycięstwa, bo przeciwnicy będą bali się wychodzić ze swojej bazy, jeśli jesteś przy życiu, co oczywiście prowadzi do nieprzejmowania przez nich rakiety i w rezultacie do zwycięstwa. Przydatne okazują się również granaty oraz umiejętność Blasting Strike na natrętnych nożowników - no, i shotgun oczywiście.

Gunner

37.png

Gunnerzy mają na tej mapie najprostszą robotę - służą jako mięso armatnie. Wystawiają się na ostrzał i nic sobie z tego nie robią, bo mają tylko jeden cel w całym swoim krótkim życiu - przejąć i utrzymać panowanie nad rakietą. Klasa ta nie powinna się skupiać na niczym innym, ale oczywiście jakiś wyjątek od gatunku gunnerus pospolitus zawsze się niestety trafia (choć są oczywiście wyjątki, czasem się przydają odważni gunnerzy, którzy robią zamieszanie w bazie przeciwnika, przez co traci on cenny czas, ale to nie reguła).