Ostrzeżenie od zatroskanego użytkownika: problemy Vindictus EU, niegrywalna wersja i olewanie graczy przez Nexona

Dodany przez DarknesTime ponad 9 lat temu
21 6868
Ostrzeżenie od zatroskanego użytkownika: problemy Vindictus EU, niegrywalna wersja i olewanie graczy przez Nexona

Witam

Od 10.12.2014 czyli premiery nowej postci Arishy i Golden time eventu - Vindictus EU stał się niegrywalny. Na złożenie instancji czeka sie nawet 15 minut! Na drop z tejże instancji kolejny kwadrans.

Do tej pory były jakieś 3 przerwy techniczne,obietnice poprawy etc,i nic to nie pomoglo. Gracze sa olewani, non stop zamyka sie na oficjalnym forum tematy na ten temat (link do niektórych z nich - http://forum.nexoneu.com/forumdisplay.php?1349-Vindictus-Discussions)

Oczywiscie pewna ich ilość to nerwy graczy, którym cierpliwości stanowczo już zabrakło, jak i spam. Ale np tu - http://forum.nexoneu.com/showthread.php?1419872-We-want-to-hear-it-from-you-dear-Nexon-Staff/page2 - temat, w którym gracze jawnie poprosili o wyjaśnienia zaistniałej sytuacji od GM'a i Supportu technicznego gry. Dostali w odpowiedzi zkopiowaną wiadomość z przerwy technicznej, która nic nie pomogła.

Kolejny za to wkleił oficjalną odpowiedż, jaką dostał od supportu na pytanie o rekompensate (za tzw 'vip service' i 'cadert badge' które to sa do nabycia za realne pieniążki), w której to zawarty jest paragraf z regulaminu gry i klarownie czysto ma to oznaczać, że Ci którzy stracili czas tego ich abonamentu, mogą ich co najwyżej pocałować tam, gdzie światło nie dochodzi i pomarzyć o jakiejkolwiek rekompensacie, czy ewentualnym zwrocie pieniedzy.

Dzisiaj ja również otrzymałem odpowiedż na mój ticket,w którym to zawarłem, że jako 2-letni gracz VEU mam dosć zaistniałej sytuacji, że nie jest to pierwszy raz i że kończe grę z tego powodu. Poprosiłem o zwrot pieniędzy za Nexon Points, jakie posiadam na koncie (jakieś 90k nx, co jest już niemałą kwotą).Niestety to jest oficjalna  odpowiedz działu technicznego-

Hello dear player,

Thank you for your interest in Vindictus.
Unfortunately we are unable to refund your NX points according to our terms of use, which you have agreed.
 
"(d) YOU UNDERSTAND AND AGREE THAT ONCE YOU AUTHORIZE US TO CHARGE YOU THROUGH THE PAYMENT SERVICE YOU CHOOSE FOR A CERTAIN AMOUNT, SUCH AMOUNT SHALL UNDER NO CIRCUMSTANCES BE REFUNDABLE INCLUDING, WITHOUT LIMITATION, UPON TERMINATION OF YOUR ACCOUNT FOR ANY REASON AND/OR THE DISCONTINUATION OF THE SERVICE OTHER THAN ARISING OUT OF OUR GROSS NEGLIGENCE AND/OR WILLFUL MISCONDUCT."
 

We are sorry for the inconvenience and hope for your understanding.
 

Sincerely, 
[NX] Basilisk 
Vindictus Support

 

Ostatni raz podobna sytuacja miała miejsce w trakcie premiery postaci Lynn i każdej wczesniejszej. To za dużo jak dla mnie, a i strata VIP Service etc. to niestety realne pieniądze, za które to niby powinni zadbać o ta grę. Amen.

Bardzo dziekuje mam nadzieje, że ukaże sie to na waszych łamach, bo w ten sposób pragnę ostrzec innych graczy.

Dziekuje pozdrawiam DarknesTime

 


21 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube